הי שלומי.

אני לא ממש מוטרד למה מיקרוסופט משפרת את הקוד של הקרנל, גם לא אכפת לי אילו
שיפורים היא מכניסה. מה שמשעשע הוא שבעבר הם סירבו להישמע לבקשות לשיפור הקוד,
והם זרקו קוד וציפו שיכינסו אותו לקרנל. ועכשיו הם מיישרים קו ומבצעים מה
שמבקשים מהם. אבל מה שאני הכי הכי אוהב, שמיקרוסופט משחררת קוד תחת רישיון
gpl. שזה פשוט כל כך מקסים לקראת חג הפסח, שממש גורם לשקול לאכול כשר בחג הזה.
(סתאאם :)