בקשר לרשיון, ראיתי את התגובה הזאת ב״עוד בלוג תל-אביבי״ שלפחות בינתיים נראית לי
מספיקה:
מאת לרמן:
16 במאי 2012 בשעה 21:23
בנוגע לתנאי שימוש – מותר להעתיק ולשכפל את המידע ולהפיצו כראות עיניכם. ידידי,
יהונתן קלינגר מסביר:
ראשית, אתר דאטה.גוב אומר בצורה מפורשת כי 'המידע פתוח לשימוש חופשי ולא נדרש כל
אישור מיוחד'; אבל, גם אם הדבר לא היה כך, העקרון הוא פשוט: סעיף 5 לחוק זכויות
יוצרים קובע כי על 'עובדה או נתון' לא יחולו זכויות יוצרים. לכן, במספר מקרים בהם
הועתקו מאגרי מידע כמו ספרי טלפונים, מודעות דרושים או מדריכים מקצועיים, פסק בית
המשפט כי ההעתקה מותרת, וכי אין זכות יוצרים בליקוט (מעריב נ' אול יו ניד, קווי
מידע נ' בל תקשורת). הסיבה לכך היא פשוטה: במאגר מידע אין את ה'יצירתיות' הדרושה
לצורך מתן הגנה בזכויות יוצרים.

קישור:
http://www.tlv1.co.il/?p=5930&cpage=1#comment-16786

בעניין המטה-דיון, הנה עוד שתי סיבות (לפחות):
* פרויקט קוד פתוח שעליו אנחנו מתבססים, עם נכונות למשוך עדכונים באופן כמעט
מיידי. (התרגום של ירון כבר ב trunk).
* רצון להשיג את הממסד (ממשלת ישראל + גוגל) בדרך לאפליקציה עובדת.

יהודה

ב-17 במאי 2012, בשעה 23:28, Ram on Agmon <agm...@gmail.com> כתב/ה: