היי עומר!
בדקתי את התכנה על BlueStacks, נראה מבטיח, צריך קצת לעבוד על העיצוב, הוא לא
כל כך מזמין.
כמו כן, ברשותך אני מזמין את חברי הקהילה לנסות לעצב לוגו קצת יותר מאיר
עיניים מהנוכחי...

הכיוון הכללי שהייתי הולך עליו הוא יותר לכיוון הקונוס של VLC, תמרור או אביזר
בדרך שמעלים קונוטציה מסוימת.

בברכה,
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>