שלום שלומי,
איך אתה מגדיר את גודל ה-PNG ואת מיקום התמונה בתוך ה-PNG (אלה הם פרמטרים
שיש להם ברירות מחדל אבל אפשר לשנותם מהדיאלוג של ייצוא ל-PNG ב-Inkscape)?

בתודה מראש,
--- עומר

On Sun, 2012-07-22 at 16:08 +0300, Shlomi Fish wrote:
 <שלום עומר,

> On Sun, 22 Jul 2012 15:26:42 +0300
> Omer Zak <w...@zak.co.il> wrote:

 <> את הלוגו לאפליקצית Teuria בניתי ע"י Inkscape ואחר כך ביצעתי ייצוא ל-PNG
 <> במימדים 36x36 48x48 72x72 96x96 512x512
 <> אני מבין שיש אי-שביעות רצון כללית מהלוגו שבניתי אותו בדמות של הגה אבל
 <> התברר שהוא יותר מדי דומה לתמרור אין כניסה.

 <> מי שהולך לעצב לוגו חלופי, בבקשה לעצב אותו ב-Inkscape ולספק לי קובץ SVG.
 <> לדעתי הלוגו צריך לכלול את המילה "תיאוריה" כמו שעשיתי בלוגו שלי אבל אקשיב
 <> לנימוקים סבירים לפעול אחרת.

 <> כמו כן, האם יש למישהו סקריפט להמרה של SVG לקבצי PNG בגדלים הנ"ל?
 <> אם כן, אשמח אם יעביר אלי עותק של הסקריפט על מנת שאוכל לבנות אוטומטית את
 <> האיקונים השונים (אני מתכנן לערוך קצת את הסקריפט מבחינת שמות קבצים לפני
 <> הוספתו לפרויקט).

 <אני פשוט משתמש לשם כך בממשק הפקודה של inkscape:

> $ inkscape --export-png="$(patsubst %.png,%.temp.png,$@)" $<

 <יש גם את rsvg, אבל בפעם האחרונה שניסיתי התקבלו שם תוצאות פחות מלבבות.

 <בכבוד רב,

 <      שלומי פיש

--
"Kosher" Cellphones (cellphones with blocked SMS, video and Internet)
are menace to the deaf.  They must be outlawed!

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html