אפשר להציע הצעה קצת בוטה?
במקום למתג את האירוע בתור Global Jam של אובונטו, בוא נמתג אותו בתור
hackfest של עמותת המקור, לכל פרויקטי קוד פתוח. נבצע QA לתוכנות בגרסאות
בדיקה, נמלא באגים וגם ננסה לתקן אותם.

לצערי הרב אני אישית בתאריכים האלו לא אוכל להגיע, מכיוון שאני משתתף בכנס
MozCamp Europe 2012 בפולין.

יהיה נחמד לעשות hackfest של המקור גם בתאריך אחר בלי קשר לרעיון שלך, אבל אם
יש אפשרות לאחד את זה אז זה יהיה מעולה.

-Elad Alfassa.