אני אברר על כמה מקומות שהציעו לי. עלה לי רעיון שאם אנשים לא ימצאו זמן/אפשרות להגיע למקום אחד ספציפי כל שבוע, אז נמצא מספר מקומות לפגישות כאלו. הפגישות בארץ יתקיימו במקביל ובתיאום אחת עם השניה (איזה כיף).
אבל אני מקדים את עצמי.
כמו שאמרתי, אברר. יש צפי לגבי כמות אנשים? אולי כדאי להכין רשימה של אנשים לפי אזורים (ירושלים/תל-אביב/חיפה/באר-שבע/...)?

אמיר