שלום עירא,

On Wed, 5 Sep 2012 07:28:44 +0300
Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org> wrote:

> שלומי בעל דמות היגון היקר,
>
> מילא שאתה נלחם בטחנות רוח, אבל הנשק שלך השבוע הוא עלבונות סדרתיים
> והתקפות אד הומינם מפתיעות ללא פרובוקציות.

אומנם ייתכן שהעלבתי זה או אחר, אבל היכן השתמשתי בהתקפות אד-הומינם? דרושה ציטטה.

> זה די צורם. זה בהחלט לא מקדם.

ייתכן, אבל בסך הכל הערתי שאנשים צריכים להשתדל לענות לרשימת הדיוור בלבד (בעוד
שג'ימייל מקל
יתר על המידה על לענות רק לנמען שזה מעצבן.)

> זה לא שאין כאן שרשורים שאני מאבד בהם מהר ענין, אבל בשביל זה
> אלוהים המציאה את כפתור המיוט, עוד המצאה שבגללה קשה לי מאוד לעזוב את
> ג'ימייל. אתה מוזמן להשתמש במקבילה שלו בקורא האהוב עליך.

אין לי כוונה להשתיק את השרשורים האלה מפני שיש לי עניין בהם, אבל אנשים צריכים
ללמוד קצת
על netiquette ולדעת להיזהר מהבורות שמטמינים להם לקוחות דוא"ל לא מתפקדים כמו
ג'ימייל (במקרה שהם
רוצים להמשיך להשתמש בהם).

ולהלן אני כולל את החתימה שלי ללא תחילת החתימה, שג'ימייל ברוב חוכמתו טורח להחביא.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish       http://www.shlomifish.org/
What does "Zionism" mean? - http://shlom.in/def-zionism

If you have the same ideas as everybody else, but have them one week earlier
than everyone else — then you will be hailed as a visionary. But if you have
them five years earlier, you will be named a lunatic. ( Barry Jones )