תראה אתה יכול להגיד ששפה מסויימת יותר טובה משפה אחרת כי היא עושה א ב ג
והשפה השניה עושה ד ה ו.
אבל יש מקרים שדווקא תרצה ד ה ו ואולי אפילו א ד ו .
אני יכול להגיד לך שC היא שפה נהדרת לכתוב בה מודלים לקרנל אבל לא בטוח שתכתוב
איתה אתר ווב
ובפסקל אולי לא תשתמש בפרודקשן בשום צורה אבל היא שפה די טובה כדי ללמד איתה
יסודות תכנות לתלמידי תיכון.
לא הייתי כותב JS בסרוור (למרות שהרבה אנשים מתעקשים לעשות זאת) אבל כשפת
סקריפטינג לווב היא נהדרת.

ונכון שכביכול בניית ווב היא נישה די מסויימת אבל זה לא תמיד נכון.
נגיד ואני הולך להרים עכשיו אתר קטן עם שני מפתחים ואני רוצה להעלות אותו מהר
ושהוא יעשה הרבה דברים מגניבים וייחודים אני אולי אבחר בROR.
לעומת זאת אם אני הולך להקים עכשיו איזה סטארט אפ ואני רוצה להתבסס על הרבה
דברים קיימים ושתהיה לי יכולות לשכור עוד מפתחים ולהגדיל את החברה אני אולי
אבחר בPHP
ואם אני עובד לבד ומכיר רק שפה אחת שהיא לא בהכרח הכלי הכי טוב אבל היא הכלי
הכי טוב שאני יכול לעבוד איתו אז כנראה שזה מה שאני יעבוד איתו.
ואם אני מגיע לעבוד על משהו קיים וכל להקוד נכתב ב.NET
<http://xn--5db.NET>כי זה מה שמי שהתחיל אותו הכיר ומשם כולם המשיכו אז
כנראה שאני ירה לעצמי בראש
כי זה הכלי הכי מתאים...

בסופו של דבר שפות עוברות תהליך מאוד דומה לאבולוציה השפות הטובות ישרדו
יתפתחו ויזכו לשימוש נרחב והשפות הגרועות  יעלמו.
ועל כן נראה לי שעל כותב המאמר לחשוב מה עושה את PHP לשפה כל כך טובה שכל כך
הרבה אנשים משתמשים בה ואיך אני יכול ליישם את זה בפייתון ולקבל שפה שהיא
השילוב הטוב מבין השתיים.