(על פי עיון שטחי במסמכים שהוזכרו + קצת חיפושים:)

מדובר בהרחבה/מודיפיקציה של תקן אירופי. נראה שזוהי שפת XML יעודית.
התקן הפורמלי מגיע בשלושה חלקים שניתן לקנות במכוני תקינה של מדינות חברות. ב
BSI הבריטי כל חלק עולה 180 פאונד(!), בסלובניה 66 יורו.

אבל: אם רוצים ליצור משהו שעובד נקודתית (ולא למשל לקבל תו תקן) כנראה שמספיק
פחות מזה.
תעוד של SIRI וסכמות (xsd) ניתן למצוא באתר הבא:
http://www.kizoom.com/standards/siri/overview.htm

בהנתן אילושהן דוגמאות תעבורה, עושה רושם שמי שרוצה לכתוב משהו נסיוני (נניח
לברר זמן הגעה הבא של קו מסוים לתחנה מסוימת) יוכל להסתפק במידע הנ"ל + קצת
common sense/ניחושים מושכלים.