שלום לכולם,

בשעה טובה, פתחתי פרוייקט בgithub בכתובת הבאה :
https://github.com/sagiben/SIRI_IL

כרגע הפרוייקט מכיל את קבצי המקור שנוצרו מקובץ ה wsdl שסיפק משרד התחבורה ו
main מאוד פשוט ששולח שאילתות לשרת ומדפיס את התשובה לקונסול.

אם למישהו יש משאבים פנויים והוא מעוניין להצטרף, אשמח לכל עזרה שתינתן ע"מ
להמשיך ולקדם את הפרוייקט.

תודה,
 שגיא.