On Sunday 17 February 2013, Ira Abramov wrote:
> תומר, כמה שלא חפרתי, לא מצאתי לדבר הזה סימוכין. הערכים המוכרים היחידים הם
> ימינה, שמאלה ותורשה: http://www.w3schools.com/cssref/pr_text_direction.asp
>
> אתה רוצה להגיד לי איפה ההוקוס-פוקוס הזה קורה?

זה ערך חדש, שהוכנס כחלק מ־HTML5. האתר w3schools הוא בד״כ נחמד, אבל די רחוק
מלהיות אוטוריטטיבי.
מקור קצת יותר מוסמך:
‏http://www.w3.org/html/wg/drafts/html/master/dom.html#the-dir-attribute

אגב, לפי מה שכתוב שם (עכשיו), בניגוד להערה של תומר, כן אפשר לקבוע כיווניות לכל
פסקה בנפרד ב־TextArea, באמצעות תווי RLM  ו־LRM.