אני חושב שאם אנחנו רוצים משהו עם אפקט, צריך להשתמש באנשי מקצוע. אחרת, כמו שרמז
ירון, נראה רק הרבה רצונות טובים שלא יוצאים לפועל.

לגבי אנשי המקצוע עצמם: יש כמה וכמה אנשים בעלי השפעה בתעשיית האנימציה הישראלית
שיש להם פינה חמה בלב לקוד פתוח, ואולי אפשר להשיג מהם תרומות לטובת העניין; מעבר
לכך, לעמותת המקור יש קצת כסף, והפקה של סרטוני תדמית כאלה נראית לי מטרה ראויה
בהחלט לחלק ממנו (אני מדבר כאן כחבר עמותה ותו לא; הועד צריך לאשר הוצאות, ואני
לא חבר ועד. אני כן חבר ועדת ביקורת, אבל הורדתי לרגע את הכובע הזה).

ועכשיו אגיד דבר קצת גועלי: אני לא רואה את עצמי מתעסק בעניין הזה בשבוע־שבועיים
הקרובים, אבל אם מישהו מהצלמים\תסריטאים\במאים המתנדבים רוצה להזיז דברים בכיוון,
אני יכול ליצור קצת קשרים. פנו אלי בפרטי.

מועדים וזמנים לששון,

שי.