לאחר דיון עם הילדים, רעיון נוסף:

"אבא, תעשו תחרות?  ככה תקבלו הרבה סרטים שחלק מהם טובים".

לדעתי - אם מדובר על העלאה לyoutube, לא צריך ציוד "מיוחד" (ממילא השידורים של הBSA לא באיכות HD), ונראה לי שהתחרות עצמה תעשה רעש לא פחות מהסרטון.

רעיונות לכותרות לתחרות (עלו בשיחה עם הילדים של "מה זה BSA"):
"הקוד סוגר אותך"
"קוד פתוח יותר בטוח"

ה"קטנה" אמרה שהפרס הכי קטן ששווה משהו זה כרטיס זוגי לסרט, לבחירת הזוכים.

יש פה כפפה?

גיא.