היי גיא, עוד דבר קטן שהעירו לי לגביו: זכויות יוצרים, אני די משוכנע ששימוש
בתמונה של הקפטן ג׳ק ספארו (יעקב שפירא) אינה חופשית לקהל הרחב, הבחור החביב
ברקע (אותו אחד שמזכיר את דורון אופק) האם זאת תמונה חופשית? ובמידה שזה דורון
אופק, האם קיבלת את הסכמתו להאדים ולהוריק את פניו ברבים?

לגבי שאר הציורים/תמונות אותו כנ״ל למעט הסמלים המסחריים של ההפצות שפחות או
יותר נועדו למטרה הזאת.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>