שלום עירא,

תודה רבה על הודעת הדוא"ל שלך - העלית נקודות חשובות רבות. אנא ראה למטה לתגובה
שלי.

On Thu, 18 Apr 2013 09:01:34 +0300
Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org> wrote:

> שלומי, אתה איש מעייף.
>
> אני יודע שפעם בכמה זמן מישהו נשבר ואומר לך את זה בפנים בצורה כזו או אחרת.
> אני עשיתי את זה כבר פעם לפני כעשור, אתה מיהרת להתעלם מהאימייל אחרי שקראת את
> השורה הראשונה, וטרחת אפילו לענות ולהגיד לי שהמייל "נראה שלילי אז הפסקתי
> לקרוא אותו אחרי הפסקה הראשונה". חבל, כי אם אכפת לך כל כך מהתדמית הציבורית
> שלך, אתה חייב להתחיל לקבל משוב בגילך.

אני מקבל משוב והרבה. מה שאמרתי לך הוא שהודעת הדוא"ל הייתה "מתקפה כוללנית עליי"
ולכן לא קראתי את כולה.

> בשורה אחת: אתה חולק את דעתך במקומות שלא ביקשו ממך, אתה התגלמות הנודניק.

אוקיי, אשתדל להימנע מזה.

> לא מעניינים אותנו הrants הארוכים והנפוחים שלך בעד ונגד שפות מחשב, וורדפרס,
> מערכות תוכן, את מי אתה חוסם מאיזו רשת חברתית ולמה, העובדה שאתה פורש מועדת
> הביקורת כדי לפצוח בקריירה של כתיבה הומוריסטית ומה עמדותיך לגבי היתושים
> בפנטנאל.

טוב, אשתדל להימנע מדברים כאלה בעתיד ברשימת הדיוור הזאת. חשבתי שמה שכתבתי על
אודות וורדפרס יעניין כאן אנשים לאור הדיונים שהיו לנו על כך בעבר. בכל מקרה,
כתבתי גם את זה:

http://hamakor.org.il/pipermail/discussions/2013-March/004518.html

שהיה בהחלט רלבנטי.

> אתה יכול לנוח בידיעה שלמה שזה לא מעניין את רוב רובם של האנשים,
> אפילו בקהילה הקטנה שלנו. אתה מוזמן לכתוב את הכל בפרטי פרטים באתר שלך,
> להאכיל את גוגלבוט בגיגהבייטים של שחצנות בכיינית ואגוצנטריזם תמהוני, אבל אתה
> מוזמן להפסיק ללנקק את כל מכתמיך פה ברשימה, ולהפסיק להעלב בקול רם מכל אדם
> שמבקש ממך לטאטא אותם מעליה.

טוב, זה מלא בהרבה מילים מפוצצות ושמות תואר מתוך כוונה לזלזל בי ולהוריד מערכי,
אבל קיבלתי.

> אם אתה תוהה למה צפריר ואחרים לא עונים לך, הסתכל
> בראי.

אני ביקשתי מצפריר בזמנו שלא להגיב אליי באופן פרטי קודם לכן ואני שמח שעכשיו הוא
לא מגיב כלל.

> ושלא תבין לא נכון. אנחנו מבינים שיש לך בעיה אוביקטיבית ולגיטימית. תיארת לנו
> את המצב ושמחנו לשמוע שאתה מחפש לזה טיפול. אנחנו לא שונאים אותך, יש אולי מי
> שמרחמים ויש שנותנים חמלה, אבל אתה צריך מדי פעם למצוא לעצמך מדדים
> אוביקטיביים מה נכון ולא נכון לכתוב ברשימות פומביות של מאות אנשים. עם כל
> הכבוד לעקרונות החופש והשקיפות, לא מעניינות אותי דעותיך על ירון או על
> וורדפרס ומתי משתחררת הגרסא הבאה של פותר הפריסל שלך.

אוקיי, חשבתי שזה ראוי ליידע אנשים בזה. ככל הנראה טעיתי.

> עכשיו כמו שזוהר אמר, תוריד ווליום, קח חופש, הרשימה הזו צריכה להשתקם, ואתה
> פשוט סוחט ממנה את האנרגיה שבוע שבוע. אנחנו לא תראפיה, אנחנו אנשים, רובנו
> עסוקים במשרה מלאה ו/או עם ילדים ומשפחה. לך חפש פתרונות לבעיותיך במקום אחר.
> בבקשה.

אוקיי, תודה. אשתדל שהפוסטים הבאים שלי יהיו יותר ענייניים.

> בהצלחה,
> עירא.
>
> נ.ב. כן, אני יודע שכתבתי את כל זה בפומבי הפעם ולא באופן פרטי. אני לא אוהב
> את זה, אבל אתה מתעלם מביקורת בפרטי. לא ראיתי ברירה יותר, למענך ולמענינו.
> אני מקווה שאת המשוב הזה תקבל כמו שהוא נכתב - לא מרשעות ולא משנאה, אלא
> מעייפות וחמלה. אני מקווה שכך יבינו את זה גם שאר מנויי הרשימה.

אוקיי, תודה.

להבא רק ראה את:

http://palc.sd40.bc.ca/palc/Archive/writingtips/twainadjectives.htm

בכבוד רב,