הבחנתי בבעיה הזו לפני מספר ימים, אבל נראה שלוועד היקר אין זמן להתעסק בתיקון
ההפנייה לאתר של אוגוסט פינגווין.

לאוגוסט פינגווין כבר יש אתר מוכן, אבל עקב החלפת שרתים שבוצעו על־ידי הוועד
לא מזמן ככל הנראה האתר של הכנס איבד את הקישור לשרת עליו הוא ישב, ועכשיו
מוביל לאיזה אתר ספאם שאינו בשליטתנו. מי שמנהל את רשומות ה־DNS של
penguin.org.il יצטרך כנראה לעדכן אותן בזמן הקרוב.

האתר של אוגוסט פינגווין יושב על github, ואפשר להשתמש ב־github כשרת האירוח
שלנו אם נרצה, באופן זמני או אף באופן קבוע.

Tomer Cohen
http://tomercohen.com