אני חושב שאפשר להתייחס לגופו של המאמר מבלי להתייחס לבמה שבו הוא פורסם.
למרות רמה לא אחידה באתר הזה, המאמר שהבאתי הוא לא רע בכלל.

הנקודה שעניינה אותי הוא הדגש על כך שגם מיקרוסופט נכנעה לבסוף ל-gpl. אומנם
לא עד הסוף, אומנם לא "כמו שצריך". אבל לפני 5 שנים מאמר שכזה היה מעורר בנו
שמחה רבה. וגם כיום, וגם אם הוא "רק" קידום מסחרי, הוא עדיין משמח :).