היי נדב!

אני לא פוסל את דעתך פשוט הניסיון האישי שלי מצביע אחרת ולא בגלל הגיל או השפה
אלא יותר בגלל עניין תרבותי.
ילד (במקרה הזה ישראלי) מעדיף להיכנס וללחוץ במקום לשבת ולקרוא, ורק לטובת
הדיון: הלוואי שהמצב היה כמו שאתה מתאר אותו, אני מאמין שמצבנו כחברה היה הרבה
יותר טוב.

מבחינת עקומת למידה אז ניסוי וטעיה הוא הרבה יותר מהיר מלימוד עם ספר ובסופו
של דבר כשהאינטואיציה ואוצר המילים מתפתחים בהתאם אז האפשרות ללמוד כלים חדשים
מתפתחת.
כשמדובר באנגלית אז כאמור יש המנחשים מה הולך שם וגם יש כאלה שאני מכיר אישית
שעשו תואר הנדסאי תקשורת חזותית עם פוטושופ (לצערנו) בעברית.

העניין הוא לפנות לקהל כמה שיותר רחב וברגע שהשפה של היישום היא שפת האם עקומת
הלמידה היא מהירה יותר כי הרבה יותר נוח ללמוד מילים חדשות בשפה שלך ממילים
חדשות בשפה זרה.

אם עמותת המקור אכן תבחר להשוות את סכום התרומה בסופו של דבר אין הבדל משמעותי
ביניהם.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>