מרשים מאוד, וכרגיל מאכזב מראש שלא אספיק לראות את כל ההרצאות אלא אצטרך לבחור
(ואיך הגיע עדו קנר למסלול הקהילתי, ואני מקווה שלא מתנגש בהרצאה של תבורי).
קשה לבחור ככה. אני משביע אתכם בזאת לצלם הכל באיכות סאונד טובה, אחרת זה כואב
:-)

כמו כן, שידורים חוזרים בפגישות חודשיות במקום יום הרצאות צפוף ורחוק יהיה
רעיון מצוין. יש פגישות חודשיות או שבועיות בגוש דן? האתרים שלנו מלאי אבק.
תלוקס ולינוקס.אורג.יל תקועים ב-2010, hackers.org.il מושבת גם הוא, ולא מצאתי
דברים רלוונטיים במיטאפ. מרגיש כמו עיירת רפאים, האם כולם ברחו לפייסבוק?
נחרד...