הנציג ישאל לשמך, לאחר שתיתן אותו הנציג יזין אותו למערכת ויבחר בשם הנכון
מבין כל האנשים בעלי השם הזה (נניח שנרשמו 3 תומר כהן לכנס, אז הנציג יצטרך
לבחור בין ה-3 בהנחה והוא רשם תומר כהן מבין כל מי שנרשם בהתאם לנתונים האחרים
שניתנו כשנרשמתם).
לאחר הבחירה בשם הנכון הנתונים ילקחו מה-DB של המערכת והמערכת תייצר את ה-QR
עבור המגיע בנוסף לשאר הדברים במדבקה שנוצרת.

עמיחי, שלחתי לבורד את המצגת, עדיין לא עשינו תרשים זרימה, אבל זה פחות קריטי
בינתיים, כרגע השאלות מגיעות מחברי העמותה, לא מהועד