הסיבה שאני כופר במירכאות פתיחה פתיחה ומעדיף פתיחה סגירה (פונות זו אל זו
במקום לאותו כיוון - לפעמים זה גם נקרא Double-9 וההפוכות Double-6) היא
שסוגריים פונים אחד אל השני ואין שום משמעות לפתיחה פתיחה ברצף ואגב, בכרטיסי
הברכה האלה זה כתוב פתיחה סגירה ולא פתיחה פתיחה וכך גם בכתבי עת יהודיים
עתיקים (במקרה משה נחמיאס גם קשור לזה איכשהו).

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>