כאשר כל המדינה הזו חייה בשקר, כאשר אפשר להסיט כל דיון לשאלה ביטחונית
מפוברקת אין דיון ציבורי על אף סוגיה. ולכן עוסקים בשטויות.

רק לדוגמה, בצרפת, המדינה היא זו המעודדת את התוכנה החופשית. בישראל אין שום
דיון אסטרטגי בכלום.

אנחנו חיים בשקר אחד גדול, שקר שאנחנו מדינה דמוקרטית, שקר שהמדינה מנסה לדאוג
לאזרחיה, שקר שלמישהו אכפת ממשהו. והשקר הזה נובע ראשית וכל מהחטא הקדמון של
הכיבוש.

 לטובת זהשאיןליכוחלהתעסקעםהשיטשלהתגובות כאן, רק אציין בצניעה שככול שהשקר
גדול יותר, כך קשה יותר לאנשים להאמין שהוא שקר (אדולף ה.).