לא צריך לפרק את העמותה כדי להקים משהו טוב שיחליף אותה. אפשר לשנות אותה
מבפנים. אתה יכול כחבר להתמנות לוועד ולקדם את הנושאים שחשובים לך. כמו כן
כדאי לזכור שהרבה מהדרישות הארכאיות לא נובעות מחוסר רצון של החברים בשינוי
אלא דווקא מצורך בהתנהלות מאד מוגדרת כדי לעמוד בדרישות החוק, שהרי הפעילים
בעמותה מכירים את מטרותיה ולכשעצמם בטח היו מאד שמחים להיפטר מהרגלים ישנים
ומגבילים.

--
Tomer Cohen
http://tomercohen.com