נדב,

השינוי הזה גרוע במיוחד כי הוא מוריד את מעטפת ההגנה הברורה שיש היום. התקנון
קובע בבירור שייכות ברורה לקהילה ואף מסביר כיצד שייכות כזו מתבצעת בפועל.
השייכות מתוארת בצורה ברורה בתקנון שנכתב בנושא (רגיש) זה ע"י המייסדים ועלה
לדיון שוב ושוב והמסקנה לגביו היתה חד-משמעית. שייכות ברוחך וע"י הצהרה זה יפה
אבל זה לא מספיק בשביל להיות קשור, ובפרט לא מוכיח את הקשר שלך לקוד הפתוח
והתוכנה החופשית.
בנוסף, כבר היום אין לנו קוורום מ- 15 חברים. איך אתה רוצה לעשות קוורום מ-
200 חברים לכאורה?
דבר נוסף שאולי יעניין אותך יותר הוא שבכל מקרה השינוי הזה לא יכנס לתוקף
מיידית. רשם העמותות חייב לקבל את הנוסח המחודש ולאשר אותו, וזה יכול לקחת
חודשים רבים. עד שזה קורה, התקנון הקיים נשאר כמות שהוא.
כלומר, פרקטית מי ש"ירוויח" מהשינוי יהיה מישהו שירצה להיות חבר באסיפת החברים
הבאה.

אדיר