נדב, אני אשמח שתכבד את הדרישות ותעביר את הדיון שלך לדיון נפרד אם זה עקרוני
לך, כדיון כללי.
בכל מקרה, לגבינו, מי שלא אוהב ללמוד, לא מתאים למקום העבודה שלנו אז הדרישה
הזו כבר ממלאת משבצת חשובה. נשמח לקבל בעל תואר ראשון בתאטרון (כלומר למד את
מה שהוא אהב), עם ברק בעיניים ומקצוען בתחום המשרה (קרי, מעל 3 שנים).
לחילופין, אדם שלמד תחום טכני כלשהו והחליט שלהיות סיסאדמין זה ייעודו בחיים
קביל באותה מידה, כי יש לו את הרקע והנסיון המתאים להכנס לדינמיות שאנחנו
מחפשים ואז מספיק נסיון של שנה בתחום.
אז המחאה שלך נחמדה אבל לא רלוונטית למה שאנחנו מחפשים.

אדיר