אני מנסה להבין את הטענה שלך. היא נשמעת כאילו אתה חושב שמתן אפשרות לבחור לועד
בלי נוכחות פיזית ייצר פתאום פעילות במסגרת העמותה. טענה כזו היא שטות. לחילופין,
אתה טוען שנסיעה אחת בשנה היא עומס בלתי נסבל. גם את זה אני לא יכול לקבל בטענה
רצינית. ולבסוף, בנוהל הרגיל, הרעיון שתמצא מקום למפגש שנוח לך להגיע אליו, וכולנו
נגיע, הוא כנראה "ילדותי".

אני לא דחיתי שום דבר בקש. אני טענתי טענה רצינית שההצעה הנ"ל לא תשפר כלום.