שלום לכולם,
נכון לעכשיו לא התקבלו מועמדים כלל לפרס המקור, ומועד סיום רישום המועמדים הוא
הלילה.
לכן אנו מאריכים את הזמן בו ניתן להציע מועמדים עד ה-16/7 בחצות בין ה-16 ל-17
לחודש, אם לא יהיו מועמדים עד אז ניאלץ לבטל את הפרס לשנה זו.

בהתאם הלו"ז משתנה לזמנים הבאים:
עד ה-16/7 רישום מועמדים.
16/7-25/7 בחצות- בחירת הזוכים מבין המועמדים.

בברכה,
משה, חבר ועד וועדת פרס המקור