אני צריך שני שרותים:
א. דוא"ל אל ומהדומיין שלי.
ב. אחסון אתר ווב (תעבורה נמוכה).

הסיבה למיקום פיזי של השרת בישראל אינה בגלל זמני תגובה ולא אפרט כאן.
תודה על ההצעה של mandrill - אבדוק.

On Thu, 2015-10-15 at 11:27 +0300, Tomer Cohen wrote:
 <אם אתה צריך לשלוח דואר אלקטרוני מהשרת, למה שלא תשתמש בשירות מתמחה?
 <למשל mandrill מציעים שירותי משלוח דואר אלקטרוני, ותכנית חינמית עבור
 <שליחת הודעות בהיקפים נמוכים. כמו־כן, למה כה חשוב לך שהשרת יהיה ממוקם
 <פיזית בארץ? האם זמני התגובה שלו כה חשובים לך? וגם אם כן, שים לב שאם
 <אתה משתמש ב־HTTP2 זמן ההשהיה מצטמצם דרמטית כי השרת יכול לשלוח את כל
 <הנתונים הדרושים בבקשה בודדת.

 <        האם אמזון, רקספייס או Linode מחזיקים שרתים בישראל?
 <        גיבוי חי לאתר אינו דרוש לי. אבל אני צריך שאוכל להמשיך לקבל
 <        ולשלוח דוא"ל
 <        דרך MTA חלופי אם הרגיל נופל.

>         On Thu, 2015-10-15 at 11:13 +0300, Ira Abramov wrote:
 <         <ויש גם Linode ועוד הרבה אחרים, אבל נראה לי שעומר רוצה שירות
 <        מנוהל,
 <         <כולל גיבוי חי עובר אוטומטי בין אתרים, זה המון מאמצים של
 <        פיתוח ומחיר
 <         <חודשי יקר לשרת שלם של אדם אחד.
>         >
>         >
>         > 2015-10-15 11:07 GMT+03:00 Yaron Shahrabani
>         <sh.ya...@gmail.com>:
 <         <        סליחה על התשובה הגסה: אמאזון, אם אתה יותר חובב קוד
 <        פתוח:
 <         <        רקספייס.
>         >
>         >         Yaron Shahrabani
>         >                 <DevOps - Hebrew translator>
>         >
>         >         2015-10-15 8:24 GMT+03:00 Omer Zak <w...@zak.co.il>:
 <         <                ייתכן שאצטרך בקרוב להעביר את שם הדומיין שלי
 <        משרות
 <         <                האחסון הנוכחי לשרות
 <         <                אחסון אחר.
>         >
 <         <                שרות האחסון הנוכחי מאחסן אתר ווב ושולח+מקבל
 <        דוא"ל עבור
 <         <                המתחם. התעבורה
 <         <                נמוכה.
>         >
 <         <                אני מבקש המלצות לשרות אחסון. הקריטריונים שלי
 <        (לא
 <         <                ממויינים לפי סדר
 <         <                עדיפויות) הם:
 <         <                1. מוניטין טובים של ה-MTA כך שאף גורם לא
 <        יסרב לקבל
 <         <                ממנו דוא"ל.
 <         <                2. אמינות גבוהה + תיקון זריז של תקלות כשהן
 <        קורות, הן
 <         <                בתעבורת דוא"ל והן
 <         <                בגישה לאתר.
 <         <                3. גישת ssh לשרת שמאחסן את האתר שלי (לא
 <        חובה).
 <         <                4. תמיכה ב-IPv6 (לא חובה).
 <         <                5. עבודה חלקה עם תוכנות דוא"ל שרצות תחת
 <        לינוקס.
 <         <                6. השרת הפיזי ממוקם בישראל, ויש גיבוי חם
 <        שממוקם גם כן
 <         <                בישראל במרחק של
 <         <                לפחות 20 ק"מ מהשרת הרגיל (אפשר להתפשר על
 <        זה).
 <         <                7. שרות האחסון לא יהיה קשור לספק האינטרנט
 <        (012) או ספק
 <         <                התשתית (בזק)
 <         <                הנוכחיים שלי.
>         >
 <         <                --- עומר זק