הי,

נקודה שעלתה לי קצת כלקח מהמפגש הראשון, וקצת כי היינו צריכים לחשוב על זה עוד
קודם:

המפגש הוא פתוח. יש אנשים שבאים כשהם יודעים בבירור מה הם רוצים לעשות. בתקווה,
יבואו גם כאלה שרוצים להצטרף, אבל עוד לא ברור להם איך ואיפה. אלה שיודעים צריכים
להתאמץ כדי לקבל את העזרה מאלה שלא -- מצד אחד, כי זה יעזור לקדם את המטרות וגם
כי זה יעזור להכניס אנשים לפעילות, ומצד שני, כי זה לא יקרה מעצמו. כלומר, אם לא
נתכונן לקבל אנשים, יהיה לנו קשה יותר להכניס אותם לעניינים. היתה לי הרגשה שחלק
מאלה שבאו למפגש הראשון, מלאים בכוונות טובות, יצאו קצת מאוכזבים מהנקודה הזו.

שי.