שלום לכולם,
לקראת היום בערב רציתי קצת לתאם ציפיות.
במקביל לקבוצות הרגילות ולפרסום בmeetup (אמרו שיגיעו 18 אנשים - נניח שיגיעו
10) - זימנתי מספר קבוצות של אנשים לעבודה משותפת על הicu
8 אנשים הודיע שיגיעו מקהילת mean אבל שלחתי זימון גם לחברים מעמותה אחרת
שמתעסקת בהעצמת עמותות דרך קוד פתוח ומקבוצה של חיילים מחיל מודיעין שיצא להם
לשחק עם הicu ושרוצים להעמיק ולתרום.
בשורה התחתונה צפויים להגיע יותר מ12 ואני משער שנפעל בשני חללים במקביל.
יהיה בלאגן ושמח וננסה שגם יהיה אפקטיווי.
אני מקווה שבזימון ואירוח קהילות אחרות נוכל לחשוף את פועלה של העמותה לקהלים
נוספים ולהגיע למתנדבים ופעילים נוספים כתוצאה
שיהיה בהצלחה
ליאור
--

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care