מידע שכדאי לרכז על תוכנות לקוח לדוא"ל שיחליפו את ת'אנדרבירד ואת
אבולושיין, נוסף על מצב התמיכה בטקסט דו-כיווני, זה איך לייצא את המכתבים
מתוכנות אלה לתוכנות לקוח יותר טובות.

בזמנו רציתי לעבור ל-Icedove מאבולושיין אבל לא מצאתי איך לייצא לשם
דוא"לים קיימים (יותר מ-1GB).

--- עומר

On Tue, 2016-02-16 at 14:01 +0200, Shay Gover wrote:
 <אולי תספק עוד קצת פרטים?

>         Thunderbird מוחלפת ע"י Daily
>

>         On 16/02/2016 13:43, Shay Gover wrote:

 <         <ל- Thunderbird כבר לא מוסיפים יכולות חדשות.
>         >
 <         <זה כבר שימור מצב קיים.
>         >
 <         <אחת המטרות של הסקירה היא לראות אם יש לאן ללכת.
>         >
>         >
>         > 2016-02-16 12:40 GMT+02:00 Tomer Cohen <tom...@gmail.com>:
 <         <        ת'אנדרברד בפיתוח בדיוק כמו סימנקי. גם סימנקי בעיקרון
 <         <        חוסל לפני עשור.
>         >
 <         <        --
>         >         Tomer Cohen
>         >         http://tomercohen.com
>         >
>         >         (Sent from a mobile device 📱)
>         >
>         >         On Feb 16, 2016 12:39 PM, "Shay Gover"
>         >         <govers...@gmail.com> wrote:
>         >                 Thunderbird לא יסקר בגלל שהוא כבר לא בפיתוח
>         >                 ומוזילה מאיימים לנטוש אותו סופית.
 <         <                (האיומים האלו גרמו לי ליזום את הסקירה במקור)
>         >
>         >                 On Feb 16, 2016 12:03 PM, "Ira Abramov"
>         >                 <hama...@ira.abramov.org> wrote:
 <         <                        כשאמרתי פורקים של מוזילה, התכוונתי
 <         <                        לכל פרויקט שהוא של מוזילה, פיירפוקס
 <         <                        ות'אנדרבירד כאחד.
>         >
>         >
>         >                         2016-02-16 12:01 GMT+02:00 Tomer
>         >                         Cohen <tom...@gmail.com>:
 <         <                                מצחיק שמזכירים פורקים של
 <         <                                מוזילה ולא מתייחסים
 <         <                                לת'אנדרברד. בכל אופן, אם אתם
 <         <                                משתמשים בת'אנדרברד, לא לשכוח
 <         <                                להתקין את ההרחבה שמפעילה את
 <         <                                כפתורי הכיווניות.
>         >
 <         <                                --
>         >                                 Tomer Cohen
>         >                                 http://tomercohen.com
>         >
>         >                                 (Sent from a mobile device 📱
>         >                                 )
>         >
>         >                                 On Feb 16, 2016 11:00 AM,
>         >                                 "Ira Abramov"
>         >                                 <hama...@ira.abramov.org>
>         >                                 wrote:
 <         <                                        יפה! לא ידעתי שיש
 <         <                                        כ"כ הרבה פורקים של
 <         <                                        מוזילה, וטוב לראות
 <         <                                        שמייל קליינט מקומי
 <         <                                        זה עדיין לא כלי מת.
>         >
 <         <                                        עכשיו אני רק צריך
 <         <                                        משהו שיכול לקרוא
 <         <                                        בלינוקס את הדוא"ל של
 <         <                                        קורפורייט שאיננו
 <         <                                        אאוטלוק בתוך מכונה
 <         <                                        וירטואלית...
>         >
>         >
 <         <                                        לבסוף, אתה מוזמן
 <         <                                        להוסיף לרשימה את
 <         <                                        מיילפייל:
>         >                                         https://www.mailpile.is/
>         >
>         >
>         >                                         2016-02-15 23:48 GMT
>         >                                         +02:00 Shay Gover
>         >                                         <govers...@gmail.com>:
 <         <                                                שלום לכולם,
>         >
>         >
 <         <                                                אני רוצה
 <         <                                                לעשות סקירה
 <         <                                                של תוכנות
 <         <                                                לקוח לדוא"ל.
>         >
 <         <                                                המטרה היא
 <         <                                                למצוא אחת
 <         <                                                שמתמודדת טוב
 <         <                                                עם עברית.
>         >
>         >
 <         <                                                בשביל זה
 <         <                                                פתחתי תיבת
 <         <                                                דוא"ל:
>         >                                                 du...@kapotamar.com
>         >
 <         <                                                אם יש לכם
 <         <                                                דוגמאות
 <         <                                                שמתחרבשות או
 <         <                                                גורמות
 <         <                                                לבאגים
 <         <                                                בתוכנה
 <         <                                                מסויימת אני
 <         <                                                אשמח אם
 <         <                                                תעבירו אותן
 <         <                                                לכתובת הזו.
>         >
 <         <                                                אם אין
 <         <                                                דוגמאות אני
 <         <                                                אסתפק
 <         <                                                בתיאורי
 <         <                                                באגים.
>         >
>         >
 <         <                                                תוכנות הלקוח
 <         <                                                שאני מתכוון
 <         <                                                לסקור
 <         <                                                (מוזמנים
 <         <                                                להשיב למייל
 <         <                                                כדי להוסיף
 <         <                                                עוד):

--
"Prior to capitalism, the way people amassed great wealth was by looting,
plundering and enslaving their fellow man. Capitalism made it possible to

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html