שלום,

On Mon, Jun 12, 2017 at 06:49:42AM +0000, Eli Greenbaum wrote:
> אנחנו עורכים מחר כנס בעניין קוד פתוח. חשבתי שזה יעניין את רשימת
> התפוצה. נדבר על הנושאים הרגילים, וגם על נושאים שפחות מדברים עליהם
> כגון פטנטים, בעיות סייבר בקוד פתוח ויחסי חברה-קהילה. מצורפת ההזמנה
> עם כל הפרטים.

הנושא מעניין אותי. לצערי לא אוכל להגיע. לחברת BlackDuck יש פעילות רבה
בתחום (אם כי לעיתים היא גובלת במפחידנות).

> בברכה,
> אלי

> ________________________________
> המידע הכלול בהודעת דוא"ל זו ובכל צרופותיה, נועד בלעדית עבור הנמענים ששמם
> מופיע מעלה;
> הוא כפוף לחיסיון שבין עורך-דין ללקוח, ונחשב סודי על פי דין.
> אם אינך הנמען או שלוח של הנמען המורשה לקבל הודעה זו, עליך לדעת כי כל עיון,
> פרסום, העתקה,
> הפצה או כל שימוש אחר במידע זה - אסורים בהחלט.
> אם קיבלת הודעה זו בטעות, נא הודיענו בטלפון או בדוא"ל  ומחק מייד הודעה זו על
> [...]

האם אתה דורש ממנהלי רשימת התפוצה למחוק את העותק שבארכיון הרשימה?
http://hamakor.org.il/pipermail/discussions/2017-June/006936.html
דרך אגב: תוכנית הכנס (אחת מצרופותיה של ההודעה):
http://hamakor.org.il/pipermail/discussions/attachments/20170612/3f424cda/attachment-0001.pdf

כמובן שזה לא יעזור, מכיוון שיש לרשימה זו עוד כמה ארכיונים לא רשמיים.

> [cid:image013.jpg@01D2E360.FD1E4270] אנא חשבו על הסביבה לפני הדפסת אי-מייל זה
> וצרופותיו

מצטרף לבקשתך.

--