בעבר שאלתי פה הרבה שאלות כדי לקבל עזרה. אבל לאחר מחשבה וניסיון אני חושב שיהיה
הכי פשוט להיות יותר ספציפי -

מצורף לינק לתתוכנה הבאה:

<https://sourceforge.net/projects/windowtop/>https://sourceforge.net/projects/windowtop/

שאלתי היא כזאת -

מיהם לדעתם סוג האנשים שישתמשו בתוכנה כזאת הכי הרבה?

והאם סביר שירצו לשלם על זה(עוד לא בחרתי אף רישיון ב sourceforge . יש רק סרטון
ותמונות)? האם משום שיש חשש שרשום על זה פטנט עלי לבחור רישיון קוד פתוח בכל מקרה
ואם כן אז איזה? מהתשובות הקודמות הבנתי שאם יש חשש על פטנט צריך לבחור את הרישיון
apache . זה נכון או שרישיון GPL זה הרישיון הכי כדאי? לא מצפה ממכם לענות לי
כעורכי דין.. פשוט תגידו מה אתם הייתם עושים עם המוצר (שבשלב pre alpha ).

תודה