אני נאלצתי להשתמש ב Mathematica של wolfram . (יש להם גם סוג של שפה משלהם
לכתיבת הנוסחאות והפונקציות)
 אין לי מושג מה הרישיון של זה, רשיון של זה זה דבר יקר, אבל יש אוניברסיטאות
שאתה מקבל רשיון לזה חינם. (אני קיבלתי כזה לשנה).
יש לזה גרסה ללינוקס שזהה לגרסה של ווינדוס.
יש להם גם אתר שאפשר לעשות בחינם חלק מהדברים.
שוב לגבי הרישיון אין לי מושג כמה הוא פתוח אם בכלל.

בתאריך 8 באוק׳ 2017 3:06 אחה״צ,‏ "Tzafrir Cohen" <tzaf...@cohens.org.il>
כתב:

On Sun, Oct 08, 2017 at 01:02:29PM +0300, דויד עובדיה wrote:
> OpenOffice

תזכורת: היתה פעם תוכנה שקראו לה OpenOffice. השם החדש שלה הוא ליברה אופיס
(LibreOffice).
יש כמה אנשים שמנסים לתחזק משהו עם השם הישן, אבל הם בקושי מצליחים להוציא
עדכוני אבטחה. נא לא להמליץ על זה.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's