On 05/11/18 21:36, Shay Gover wrote:

> הצעת ביניים:
> לפתוח גוף מטעם העמותה שמטרתו שיווק קוד פתוח לעסקים.
> הגוף ידאג למסלול או מספר הרצאות בנושא בכנסים.
> החברות בגוף תיתן לחברים גם את מה שקיסוס הציע לעיל (הנחה בכנסים, הנחה
> במתן חסות).
> הגוף יהיה בפיקוח של הוועד עם זכות וטו אבל ינוהל בשוטף על ידי ועדה שבה
> יהיה רוב לעסקים שרוב המוצרים שלהם הם קוד פתוח (בין אם הם משתמשים או
> ספקי שירותים או מפתחים). בוועד יהיה גם נציג אחד של העמותה (או שמספיק
> הווטו?).
הערה אחת לגבי הניסוח: לא ברור לי אם קהל היעד הוא בדיוק עסקים שרוב
המוצרים שלהם הם קוד פתוח. זה לא מתאר בדיוק את שני נותני החסות הזהב לכנס
השנה: רד האט (החל מסיום תהליך הרכישה) וסוזה, שבבעלות חברות גדולות יותר.‏

גילוי נאות: זה לא מתאר גם את החברה שבה אני עובד, שמתקיימת ממכירת חומרה
ומפתחת לשם כך, בין השאר, גם תמיכת תוכנה (חופשית) בלינוקס.‏

-- Tzafrir