Napsal jsem svůj návrh na stránku ke slovníku <http://wiki.l10n.cz/P%C5%99ekladatelsk%C3%BD_slovn%C3%ADk#Pravidla_pro_diskuzi_o_slovn.C3.ADku>, protože mne nenapadl vhodný název pro samostatnou stránku. Pročtěte si ho prosím, není dlouhý, a vznášejte připomínky, dotazy a návrhy. Kdo byste chtěl být moderátorem a kočírovat naše debaty?

Michal