Ahoj, ano web, wiki i mailing list běží na stejném serveru jako weby
Ubuntu.cz, místo na případné další aplikace/stránky taky je, kdyby někdo
chtěl (nerootovský) přístup, není problém zařídit. Jinak přístup k
nastavení DNS mám taky já, tak kdybyste se shodli, že chcete něco někam
přesunout, taky není problém.

--
vtrefny

S pozdravem