"Image" je "bitová kopie" nebo také dokonce "image" (skloňování podle vzoru
růže).

Navíc může nastat situace, kdy uživatel disk neripuje, ale opravdu jen
kopíruje. Nenapadá mě lepší odlišení než původní návrh (tedy kromě použití
anglikanismu).

Pokud se "rip" vyskytne v textu, dá se to obejít opisem. Pokud to bude
položka v nabídce, dokáži si představit "Kopírovat disk CD, DVD..." - pro
uživatele je poměrně jasné, k čemu dojde.

Vašek

Václav Čermák

*Tel.:     *+420 775 263 775
*E-mail:  *vaclav.cer...@gmail.com