"Jste si jisti" je doslovný překlad a opravdu není ideální. Osobně bych
hlasoval za "opravdu chcete". Nemám nic proti zdvořilosti, ale "opravdu
chcete" není nezdvořilé, je to ujišťovací dotaz před provedením akce, která
může být potenciálně nevratná.
Na druhé straně síly (ve světě Windows) se více vyskytuje "opravdu chcete".

Poznámka ke zdvořilosti - MS nepřekládá slovo "please" a výsledek nepůsobí
nijak neuctivě nebo nezdvořile.

Vašek

Václav Čermák

*Tel.:     *+420 775 263 775