Zdravím,

vím, že se tato konference netýká žádné konkrétní distribuce, bohužel
konference ubuntu-l10n-cs víceméně umřela a nenapadá mne, kam jinam
tento příspěvek směřovat.

Již nějaký čas se věnuji překladu Ubuntu a souvisejících projektů.
Bohužel jsem jediným člověk, který se o český překlad stará a ačkoli se
mu snažím věnovat maximum svého volného času, sám na vše nestačím. Bylo
by skvělé, kdyby se našel někdo, kdo by měl zájem s překladem pomoci.

Najde-li se někdo, kdo bude mít zájem pomoci, může mne kontaktovat,
případně požádat Martina Šáchu na Launchpadu (https://launchpad.net/~sa
chy) o přidání do české překladatelské skupiny.

Díky!

Daniel Rusek