Ahoj.

Mám připravenou první verzi příručky. Tady mám otevřený pull request https://github.com/mozilla-l10n/styleguides/pull/76. Pro uživatelsky přívětivější zobrazení klepněte (nebo klikněte :) ) na /Files changed/ a níže u souboru /cs/general.md/ na tlačítko /View/. Komentáře, klidně v češtině, poprosím buď zde v odpovědi nebo klidně přímo na Githubu.

Nebráním se, aby se ten text použil jako základ pro obecnou příručku. Nicméně berte prosím v potaz, že to je primárně Mozillí příručka a ne všechno tedy bude fungovat pro všechny, i když větší část textu by měla být univerzální.

Díky
Michal