Ahoj.

Jsem na konferenci, tak odpovím v rychlosti jen na otázku Matrixu.
Měli/máme kanál myslím l10ncz, který jsme používali asi před třemi roky na
terminologii. Dokonce měl i bridge na IRC. Ale dlouhodobě tam nikdo nebyl a
IMO je Riot jako klient dost nepoužitelný a pomalý (možná se to změnilo).

Hledat FLOSS věci je fajn, ale musí fungovat. U Riotu ten pocit nemám, ale
pokud tam bude nějaká aktivita, nemám problém tam být. Mailinglist je ale
zatím to hlavní.

--
Michal Stanke