Sayin Ibrahim Guclu kardesimız;

Siz bu ogrencilik donemlerinden kalma aliskanliklarinizdan ne zaman
kurtulacaksiniz, yaman merak ediyoruz.Sayin Ahmed Turk'e boylesi olumsuz
yaklasmanizin altindaki nedenleri de tuhaf karsiliyoruz.Daha biz birlikte
1970lerde Diyarbakir-Siirt Illeri Sikiyonetim Komutanliginin militarist
zindanlarinda iken de siz hep boyle heyecanli ve tutarli olmayan soylem ve
davranislarda bulunuyordunuz.Goruyor ve gozlemliyoruz ki eski
arkadaslarinizdan cevrenizde hic kimse kalmamis. Ve siz hala Diyarbekir
sokak ve caddelerinde ogrencilik sloganlari ile kendinizi ispatlamaya
calisiyorsunuz.Biz bu tutumu size yakistiramiyoruz. Ya oldugunuz yerde agir
durun ya da tutarli devinin.Kendinizden baska kime lider dersiniz ki siz?
Bakin eskiden uyesi oldugunuz orgutlerinize: Hangi ideoloji arkadasinizla
barisiksiniz! Isimlerini yazmaya gerek gormuyoruz o
arkadaslarini(mi)zi.Saniriz bu aliskanlik sizde bereket versin sirayet
edici, "meta static" olmayip yerlesik, "in situ" yapisinda olan lokal bir
illettir.

Ahmed Turk cok az insanimiza nasip olacbilecek ulusal-demokrat bir maraton
kosucumuzdur.Bir baris havarisidir.O. Bir Siyaset sovalyesidir. Bir Kurd
ulusalcisidir ve ayni zamanda iyi bir turk dostudur da. Oyle bir saldiriya
siz ugramis olsaydiniz, kimbilir belki de sansasyonunuzdan gecemezdi kimse.
Siz ona ayak uyduramadiginiz icin celme atmaya yelteniyorsunuz gibi geliyor
bize.Yaziklar olsun size! O soylediklerinize biz ne guleriz ne de aglariz,
sadece hayret ederiz.Kurd milletinin degerlerine camur atmak,beyhude bir
cabadir.Kukreyerek dalga dalga akan ulusal demokratik mudadelemizde
elbetteki Ahmed Turkler de, Ibrahim Gucluler de olacak ama her birinin
fonksiyonu apayridir.Biri Kurd milletine soluk aldirmaya gayret ederken,
digeri actirilmaya calisilan kucucuk bir demokrasi penceresini de tikamaya
gayret etmektedir,

Yaziniz bizi hic tatmin etmedi.Aksine uzdu.Cezaevindeki o eski Ibrahim
Guclunun hala oldugu yerde durmasi hatta biraz daha gerilere gitmis olmasi
samimiyetle ifade ediyoruz ki bizi allakbulak etmektedir.

Selam ve saygilarimizla sizi kucakliyor ve yanaklarinizi opuyoruz sevgili
kardesimiz.

Seîdê Sîsî

--
[...]

Cevap