From: Serger Barî <sergerb...@gmail.com>
To: diwanxane@googlegroups.com
Sent: Wed, May 19, 2010 9:53:29 PM
Subject: Re: {Diwanxane} Öcalan'ın Beşşar Esad'ın görüşlerine karşı
söyleyecekleri olmalı!

Neden cevap veya açıklama yapmak yerine böyle "sefilce" yollara başvuruyorsunuz
Balcı bey?

İbrahim Güçlü'nin savunuculuğunu yapacak değilim. Onun haklılığını da
tartışmayacağım.
Onun kim olduğu ve ne hesabına çalıştığı da beni hiç ilgilendirmiyor...

Ama bu son yazısını okudum ve sizin bu "sefilce" hakaretinizi hak edecek hiç
bir ifadeye rastlamadım...

Çok yerinde ve haklı sorular soruyor.
Bu yerinde ve haklı sorulara verilecek makul ve mantıklı cevaplar  da olmalı.
Bunu yapmak yerine, ekabirlik tavırlarına girmek ve küçültücü ifadeler
kullanmak "aydın" olma vasfınıza yakışıyor mu?

Tekrar ediyorum, İbrahim Güçlü'yü tartışmaya niyetim yok ve kesinlikle buna
girmeyeceğim.
Burada beni ilgilendiren şey, konunun ciddiyeti ve sorulan soruların
yerindeliğidir.

Dilerim mevzuu bu meyanda gelişir ve konuya dair aydınlatıcı bilgilere ulaşırız.

Selamlarımla
Serger Bari.

--
-  Diwanxane, platformek azad u serbixwe; koma hemi Kurda ye. Diwanxane grubeke
ideolojik nine. Li ve dere demokrasi serdest e; hemu Kurd dikarin bir u ramanen

--

Cevap