ya bu ruhsuz talaşı kim aldı guruba...

Date: Thu, 17 Jun 2010 15:19:54 +0300
Subject: {Diwanxane} Ozur Diliyorum
From: rojdaxa...@gmail.com
To: diwanxane@googlegroups.com

Merhabalar,

Ahlaksiz Bahaddin Emre'nin iletisini okumaya calistim ama acilmadi. Ve bu
haliyle pek dikkat etmeden gruba yolladim, herkesten ozur dilerim.

Bahaddin Emre gibi Turk egemenligine boyun egmis zavalli Kurtlerin halet-i
ruhiyesini de ogrenmis bulunduk. Tekrardan ozru diliyor, bu ezik ve ruhsuz
serseriyi hemen bu nezih ortamdan atiyorum.

Defolsun gitsin vahsi batililarin kucagina. Defolsun pislik herif.