Raside hanim kardesim,

Asagida sundugum linkte Sn. Muslum Demirci ideolojik bakisin biz Kurtler
icin luks oldugunu belirtiyor. Anafikir bu. Orneklendirirken islami gelenek,
daha dogrusu islamci gelenek uzerinden temellendirme yapiyor. Bugun
hangi Ortadogu devleti sinirlari icinde hangi islami hareket varsa, hangi
sol hareket varsa, bilin ki tepeleme Kurd doludur icinde. Cunku bu
halk oteden beri dilsiz; bir sekilde hayata mudahil olmak, konusmak
istiyor:

Bkz: http://www.beroj.com/h.asp?k=4514&z=t

Selamlar...

Cevap