Date: Tue, 15 Feb 2011 07:00:02 +0200
Subject: {Diwanxane} Türk ulus-üniter devlette başkanlık siistemi diktatörlüğe
tekabül eder...
From: ibrahimgucl...@gmail.com

Değerli Arkadfaşlar,

Türkiye'de "Başkanlık siistemi" yıllardır tartışılan bir konu. Son günlerde de
başbakanın görüşleriyle yeniden gündeme girdi. Başbakan ve Türk tarafı, kendi
devlet, parti, ulus çıkarları penceresinden sorunu ele almaktadırlar. Ben de
Kürt penceresinden sorunu analiz etmeye çalıştım. Görüşlerimi sizinle paylaşmak
istedim.

Başarı ve mutlulukjlar diliyorum.

İbrahim GÜÇLÜ

--

-  Diwanxane, platformek azad e, ideolojik nine, demokrasi serdest e; hemu Kurd
dikarin bi rengeki azad ramanen xwe binin zimen, kovar, malper u rojnameyen xwe

Navnisan: http://groups.google.com.tr/group/diwanxane

-  Diwanxane; Kurtceye kucuk bir adim icin kurulmus en buyuk Kurd mail grubu.
Hukuki sorumluluk yazara aittir. Kurd kultur milliyetciligi esas alinir.
Duzeysiz mailler onaylanmaz. Kurd dillerindeki mesajlara oncelik taninir.

--

Cevap