*Ben Said Nursî'nin siyaset teorisini önemli ölçüde özümsemiş bir insan
olarak, dindarların bugün Kürt toplumunda dindarlık adına siyasal modeller
üretmek yerine, -çünkü İslamcılık adına model üretmek, her anlamda dinin
siyasallaşmasını ve toplumun da bu siyasa üzerinden haksızca ayrışmasını
salık verecektir- ilkelerini ve yaşam ahlakını yaşama, siyasal modeller
üzerinden çelişkiler üretmeden dini hayatı korumaya alma ve hatta sunma
gayreti içerisinde olmaları gerektiğini düşünüyorum.*

*....*

*http://www.rewsen.com/?p=1415*

--
-  Diwanxane, platformek azad e, ideolojik nine, demokrasi serdest e; hemu Kurd
dikarin bi rengeki azad ramanen xwe binin zimen, kovar, malper u rojnameyen xwe

Navnisan: http://groups.google.com.tr/group/diwanxane

-  Diwanxane; Kurtceye kucuk bir adim icin kurulmus en buyuk Kurd mail grubu.
Hukuki sorumluluk yazara aittir. Kurd kultur milliyetciligi esas alinir.
Duzeysiz mailler onaylanmaz. Kurd dillerindeki mesajlara oncelik taninir.