De: arjenar...@yahoo.com <arjenar...@yahoo.com>
Objet: {Diwanxane} Vewxwendinname
À: amidak...@gmail.com, "diyarbakır çıra kültür ve sanata derneği"
<cirahuner...@hotmail.com>, diyarn...@diyarname.com, welateme....@gmail.com,
welatdil...@hotmail.com, "info pdk bakur" <i...@pdk-bakur.com>, i...@amude.com,
i...@demanu.com.tr, i...@eurokurd.net, i...@firatnews.com, i...@netkurd.com,
i...@semakurd.net, "i...@tiroj.net" <i...@tiroj.net>, "Kurdish Book Bank -
SARA" <i...@saradistribution.com>, i...@kurd-kav.org, i...@kurdishlibrary.org,
i...@kurdishinstitute.be, awelat2...@yahoo.com, kova...@yahoo.com,
kovar...@yahoo.com, "masallah dekak" <masallahde...@hotmail.com>,
diyarbakird...@gmail.com, diyarbe...@yahoogroups.com,
diwanxane@googlegroups.com, eurok...@comhem.se, euro-off...@kurdistan.tv,
"Mehmet Azad" <legerin2...@gmail.com>, "Komeleya Niviskarên Kurd"
<niviskarenk...@windowslive.com>, rojame...@yahoogroups.com, "Rojnama Agirî"
<agiri2...@googlemail.com>
Date: Jeudi 17 mars 2011, 13h48

Dema we bi xér;
Vexwendinname di turik de ye.
Li gel silavén germ.
A.A

--
- Diwanxane, platformek azad e, ideolojik nine, demokrasi serdest e; hemu Kurd
dikarin bi rengeki azad ramanen xwe binin zimen, kovar, malper u rojnameyen xwe
bidine nasin, helbest an nivisen xwe parve bikin. Heqaret qedexe ye. Rojda
Xanim, Serger Barî, Mihemed Rojbin ji bo niha moderator in.

Navnisan: http://groups.google.com.tr/group/diwanxane

- Diwanxane; Kurtceye kucuk bir adim icin kurulmus en buyuk Kurd mail grubu.
Hukuki sorumluluk yazara aittir. Kurd kultur milliyetciligi esas alinir.
Duzeysiz mailler onaylanmaz. Kurd dillerindeki mesajlara oncelik taninir.

--

Cevap