Ez jî pir spas dikim. Hûn her hebin!

Bi slavên germî...

________________________________
Von: Rojda Xanim <rojdaxa...@gmail.com>
An: diwanxane@googlegroups.com
Gesendet: Montag, den 27. Juni 2011, 22:28:20 Uhr
Betreff: Re: {Diwanxane} Sayın Eronat ve Diyarbekir AK Parti vekillerine öneri

Saygıdeğer Recep Maraşlı, siz büyüğümüzü en samimi hürmetlerimle selamlıyorum.
We pir xweş nivîsandiye. Ku rewşenbîrên me yên hêja hebin, pişta me nayê erdê...

Silav û rêz...

Têbinî: Dr. Sacit Gunes beriya hilbijartinê digo emê destek bidine akp'ê filan
bêvan, ez mereq dikim piştî hilbijartinê çi binivîse û çi bibêje???

Sayın Güneş,

--
[...]

Cevap